zondag 25 maart 2018

Harry Styles, Live On Tour


Harry Styles
Live On Tour – Amsterdam


Iedereen die mij enigszins kent weet dat ik al zeven jaar totaal obsessed ben met One Direction. Maart 2016 is nog steeds een duistere tijd om aan terug te denken, de boys namen een ‘tijdelijke’ hiatus om uit te rusten en zich te kunnen focussen op soloprojecten. Ook al was mijn hart gebroken en een deel van mijn ziel verpletterd, ik accepteerde de keuze van my boys en kon niet wachten om hun eigen songs te horen.

Het meest benieuwd wat ik naar Harry’s muziek. De hele 
Harry Styles, Harry Styles
wereld wist natuurlijk al dat hij een geweldige zanger is en ook nog de beste persoonlijkheid EVER heeft, maar houdt hij zich ook als soloartiest staande? YES HE DOES!!! Op 7 April 2017 bracht Harry zijn eerste single ‘Sign Of The Times’ uit en ik was SOLED. Op 12 Mei kreeg ik de beste verjaardags verassing die ik had kunnen krijgen, HARRY DROPPED HIS ALBUM. And I haven’t stopped listening to it ever since.

Nadat ik (met de nodige tranen als gevolg) zijn eerste tour moest missen, kon ik gelukkig nog kaartjes krijgen voor zijn show in de Ziggo Dome. Samen met mama ging ik op 14 Maart naar Amsterdam om m’n liefde (ja) na 4 jaar weer live te zien, EN SOLO DIT KEER!! Toen we bij de venue aankwamen was het eerste wat we deden in een MEGA lange rij staan om merch te halen, waarvan een deel van de profit naar lokale goede doelen gaat (). Ik kocht uiteindelijk een zwarte T, because I gotta support my mans, ok!!

Maartje
When we finally made it to our seats, kreeg ik een appje van m’n lieve twitter vriendinnetje, Maartje. “Ik ben nu bij de ingang van je vak [come meet me]”. Volgens mij ben ik nog nooit zo snel opgesprongen van een stoel als toen. Eindelijk konden we meeten en lemme tell you, I LOVE THAT GIRL, wat een schat! We talked for a little while, tot het tijd was om onze plekken weer op te zoeken om onze boy Harry te zien shinen. (ig: maartje.smits)

Not gonna lie, toen Harry het podium opliep was ik zo shook dat ik niet veel meer kon dan staren. Pas toen ik de meiden achter me hoorde gillen kwam ik uit m’n trans, en begon het feest met ‘Only Angel’.
Op ‘Harry Styles’ staan maar tien nummers en “I think it would be nice if this show was a little longer then 40 minutes, so I am going to do some old ones too” is wat Harry er zelf over zei. Naast een paar One Direction classics, deed Harry ook een cover van Fleetwood Mac's ‘The Chain’ en van zijn zelf geschreven, maar aan Ariana Grande gegeven, ‘Just A Little Bit Of Your Heart’.
Verder zong Harry ook nog twee extra’s die zijn eerste album nooit gehaald hebben, ‘Anna’ & ‘Medecine’. En ik weet zeker dat ik niet zal rusten tot ik een studio versie van die twee songs heb gehoord, WAT EEN BOPS.

Naast dat mister Styles een van de beste zangers van dit moment is, heeft hij ook nog eens zo’n mooie persoonlijkheid. Volgens mij is er deze tour nog geen show voorbijgegaan waar hij niet zijn backstage crew heeft bedankt, waar hij niet heeft geclaimed hoe graag hij wil dat iedereen zichzelf is in het publiek en waar hij niet op de meest adorable manier met zijn fans om is gegaan.
AND CAN WE TALK ABOUT HIS FASHION SENSE?! Op foto’s van andere shows had ik het natuurlijk al gezien, the coolest suits and other creations that he wears. 😍 100% a concept I support. Bij de Amsterdam show droeg hij een custom made suit van beginnend modeontwerper Harris Reed. (ig: harris_reed)

De dagen na de show (en eigenlijk nu nog steeds) leefde ik echt in een bubble full of happiness. Harry’s positiviteit neem je echt met je mee. Hij inspireert mij om beleefd te zijn, om mensen niet te vooroordelen en om overall een kind person te zijn.

Zeggen dat ik een fan ben van Harry Styles is een understatement, I BLOODY LOVE THAT MAN WITH EVERY PIECE OF MY BODY. Ik kan niet wachten tot hij een volgende tour aankondigt en ik de liefde van mijn leven opnieuw kan zien.  

Love,
Lizet.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten